نامه چارلی چاپلین به دخترش جرالدین

دخترم جرالدین
پدرت با تو حرف می زند! شاید شبی درخشش گرانبها ترین الماس این جهان تو را بفریبد. آن شب است که این الماس، آن ریسمان نا استوار زیر پای تو خواهد بود و سقوط تو حتمی است.
روزی که چهره یک اشراف زاده بی بند و بار تو را فریب دهد، آن زمان بند بازی ناشی خواهی بود، بند بازان ناشی همیشه سقوط می کنند.
از این رو دل به زر و زیور مبند، بزرگ ترین الماس جهان آفتاب است که خوشبختانه بر گردن همه ما می درخشد. اما اگر روزی دل به مردی آفتاب گونه بستی با او یکدل باش و به راستی او را دوست بدار.
{قابل توجه بعضی از خانمهای این دوره و زمانه}دخترم هیچکس و هیچ چیز را در این جهان نمی توان یافت که شایسته آن باشد که دختری ناخن خود را به خاطر آن عریان کند. برهنگی بیماری عصر ماست. به گمان من تو باید مال کسی باشی که روحش را برای تو عریان کرده است.
جرالدین دخترم! با این پیام نامه ام را پایان می بخشم؛ انسان باش زیرا که گرسنه بودن و در فقر مردن هزار بار قابل تحمل تر از پست و بی عاطفه بودن است.

دیشب داشتم یه فیلم می دیدم از مسعود ده نمکی. با موضوع فقر و فحشا. از دیشب تا حالا اعصابم خرابه. ای خاک بر سر اونایی که با دزدیهاشون نون بعضی ها رو می برند. یا کسایی که با ربا و نزول خواری یه خانواده رو بدبخت می کنند.
تو این فیلم که کاملا مستند بود می رفتند و با خانمها و دخترهایی که تن به خود فروشی می کردند مصاحبه می کرد. یه عده شون که واقعا دلم به حالشون سوخت!!! از بدبختی و نداری و فقر تن به این کار کثیف می دادند. بعضی هاشون برای اینکه مثلا یه خونواده پر تعداد بودند و پدرشون به هر دلیلی نداشت که خرج زندگی رو در بیاره تا دبی هم رفته بودند. می رفتند اونجا پیش یکی از شیخهای دبی (البته اگر دختر بوند!!!) بعد از ...... طرف یه ۳-۵ میلیونی بهشون می داد. بعد از اونهم دیگه می افتادند تو دست کاباره چی ها و رقاصخونه ها و ....... .
یکی شون می گفت ما ۴ تا خواهریم که قرعه کشی کردیم کدوممون بره دبی. قرعه به نام من بدبخت افتاد که برم با اینکه از همه شون کوچیکتر بودم .........!!!؟  و مدام داشت گریه می کرد. تازه داشت بر می گشت خونه...................


سلام به همه
خیلی وقته که ننوشتم نمی دونم از چی باید بگم. اول یه جمله توپ بگم البته از خودم نیست.
هر گاه بتوانیم پس از شکست لبخند بزنیم شجاع خواهیم بود. (آبراهم لینکلن)

خوب چه خبرا؟ چی کارا می کنید؟ بابا ما رو فراموش نکنین. اگه تونستید یه خبری یه چیزی از خودتون بهم بدین . این قیافه مسنجرم رو هم که می بینید که خواستید روی اون کلیک کنید و از اون طریق یه حال و احوالی از من بگیرید.

راستی از توی یه مجله یه چیز توپ خوندم که الان براتون می نویسم. حتما بخونیدش.

سفر
روزی مردی به سفر می رود. و به محض ورود به اتاق خود در هتل متوجه می شود که آن هتل مجهز به کامپیوتر است . تصمیم می گیرد برای همسرش ای میلی بزند. نامه را می نویسد اما در نوشتن آدرس دچار اشتباه می شود و نامه را به یک آدرس اشتباه می فرستد!!!
در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی زنی که تازه از مراسم خاکسپاری همسرش به خانه بازگشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشد به سراغ کامپیوتر می رود تا ای میلهایش را چک کند!!!
اما پس از خواندن نخستین نامه غش می کند و بر زمین می افتد. پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش می رود و مادرش را نقش بر زمین می بیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد.
گیرنده:همسر عزیزم
موضوع: من رسیدم
تاریخ: ۳ مهر ۱۳۸۳
می دونم که از گرفتن این نامه حسابی غافل گیر شدی . راستش آنها این جا کامپیوتر دارند و هر کسی می تونه به اینجا بیاد و برای عزیزانش نامه بفرسته. من همین الان رسیدم و همه چیز رو چک کردم. همه چیز برای ورود تو رو به راهه. فردا می بینمت. امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه.

جالب بود نه؟؟؟!
پس تابعد

راستی حتما تا حالا اون موسیقی مایکل جکسون رو که لینک رو گذاشته بودم گوشش دادید آره؟ الان می خوام متن موسیقی رو هم براتون بگذارم که یه حال اساسی بکنین. اگه هنوز اون آهنگش رو گوش ندادین روی عکس زیر کلیک کنید .


Artist: Michael Jackson Lyrics
Song: Give thanks to Allah Lyrics
Give thanks to Allah,
for the moon and the stars
prays in all day full,
what is and what was
take hold of your iman
dont givin to shaitan
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allahu Ghefor Allahu Rahim Allahu yuhibo el Mohsinin,
hua Khalikhone hua Razikhone whahoa ala kolli sheiin khadir
Allah is Ghefor Allah is Rahim Allah is the one who loves the Mohsinin,
he is a creator, he is a sistainer and he is the one who has power over all.
Give thanks to Allah,
for the moon and the stars
prays in all day full,
what is and what was
take hold of your iman
dont givin to shaitan
oh you who believe please give thanks to Allah.
Allahu Ghefor Allahu Rahim Allahu yuhibo el Mohsinin,
hua Khalikhone hua Razikhone whahoa ala kolli sheiin khadir
Allah is Ghefor Allah is Rahim Allah is the one who loves the Mohsinin,
he is a creator, he is a sistainer and he is the one who has power over all.

سلام به همه دوستان خوبم
بابا من که دیگه فکر کردم همه چیز تمومه!!؟
این بلاگ اسکای حسابی قاطی کرده بود. همه هم می گفتند که موضوع این دفعه خیلی جدیه و قرار نیست دیگه بیاد بالا.
من هم که حوصله بلاگ ساختن دوباره رو نداشتم حسابی حالم گرفته شده بود.
راستی الان هم کلاسها شروع شده و استاد ها هم به طرز خیلی خیلی خفنی دارند درس می دهند. برای همین یه کمی دیر به دیر می آم.
ضمنا از دوستان خوبی که برام پیام تبریک گذاشته بودند تشکر می کنم. دستتون درد نکنه.
یه خبر خیلی توپ و درجه یک هم اینه که آقای مایکل جکسون یه آهنگ خونده به اسم:
 از خداوند تشکر کنید!!!!! اسم انگلیسی اش اینه: Give thanks to Allah Lyrics
حتما برید گوشش کنید. من که خیلی خیلی خوشم اومد .
هر کی خواست بره گوش کنه
اینجا رو کلیک کنه!
فعلا خدانگهدار

بی معرفتیه!!!

سلام به تمام شما با مرامها!
دیروز تولدم بود!!!
آخه نباید می اومدید به من یه تولدت مبارکه خشک و خالی می گفتید؟؟
خوب حالا که شما بی خیالید من هم برای خودم یه دسته گل خوشگل می فرستم!!



تولدم مبارک!!!

از درفش کاویانی چه می دانید؟؟


درفش کاویانی یکی از کهنترین پرچمهای جهان است که بدست آهنگری دلاور،‌کاوه،‌که برای در هم کوبیدن ستم و شکنجه بیداد گران تازی به پا خواست بر افراشته شد. فردوسی در چکامه های خود رنگ این پرچم را سرخ و زرد و بنفش آورده است
همی خواندش کاویانی درفش       فروهشت زو سرخ و زرد و بنفش
این پرچم در تمام دوران پیش از اسلام پرچم ایران بود که با یورش تازیان سرنگون گردید .
درونمایه رنگهای درفش سرفراز کاویانی چیست؟
رنگ سرخ:
رنگ سرخ رنگ روز ٬تیر٬ سومین روز هفته ایرانیان باستان است که امروز به آن چهار شنبه می گویند. تیر نام فرشته باران نیز می باشد و به یاری و کوششهای اوست که زمین از ریزش باران بهره مند و کشتزار ها و مرغزارها سیراب و سبز و خرم می شوند. این رنگ نماد شکوه و توانایی خروش و جوشش پایداری برای پاسداری و نگهبانی از مرز و بوم است. این رنگ بر روی پرچم کنونی که در زمان قاجاریه با دو رنگ دیگر سپید و سبز که نشانه خوانواده بنی امیه و بنی هاشم می باشد دیده می شود.
رنگ زرد:
رنگ زرد رنگ روز ٬مهر٬ پایان هفته است که امروز به آن یکشنبه میگویند. این روز نام فروغ و روشنایی را با خود دارد زیرا زاد روز مهر تابناک می باشد. این رنگ نشانه پاکی و نیکخواهی ٬ نمایانگر فر و بزرگی ٬ روشنگر گران منشی و سروری و بازگو گر درخشندگی فروزش و روشنایی است.
رنگ بنفش:
رنگ بنفش رنگ ٬ اورمزد٬ چهارمین روز هفته است که امروز به آن پنجشنبه می گویند. این رنگ نشانه جنگاوری و دلیری و نبرد سر سختانه با دشمن و پیکار در راه آزادی کشور و نگهبانی از یکپارچگی و شکوه آن است.



راستی ایندفعه من یه سوال دارم؟؟؟؟
من قبلا یه بار رفته بودم به یک آتشگاه در اصفهان . اونجا یه موبدیاری بود که خیلی خیلی کارش درست بود و اطلاعات جالبی داشت. اون کاملا این نماد بالایی رو که می بینید رو برایمون توضیح داد مثل اینکه یه تفسیری داشت. اما من متاسفانه یادم رفته . اگر کسی در اینمورد اطلاعاتی داره لطفا برام توضیح بده.
تفسیر اون درباره دست راست زرتشت بود و همچنین حلقه کوچیکی که در دست چپشه. در مورد اون حلقه ای که دور کمرشه و اون دوتا شاخکها یا دم هایی که آویزانه و همچنین در مورد تعداد پرهای دم و بالش.
من منتظرم هان!!!!!!!!