- لحظه دیدار نزدیک است.
- باز من دیوانه ام، مستم.
- باز می لرزد دلم، دستم.
- باز گویی در جهان دیگری هستم.

- آی،‌ به غفلت نخراشی گونه ام را، تیغ!
- آی،‌ نپریشی صفای زلفکم را،  دست!
- و آبرویم را نیریزی، دل!
- ای نخورده است -
- لحظه دیدار نزدیک است!!!

می خوام یه لیست از خواننده های خارجی مورد علاقه ام رو براتون بگذارم. امید وارم شما هم از اونها خوشتون بیاد. البته اینها همه شون نیست اما خوب فعلا همین چند تا بسه
نظرتون چیه؟
Enrique Iglesias chris de burghRicky MartinMichael Jackson
خوب تا بعد خدانگهدار!!!


دختری از پسری پرسید: آیا اونو قشنگ می دونه؟؟
پسر جواب داد: نه
پرسید : آیا دلش میخواد تا ابد باهاش بمونه؟
گفت: نه
سپس پرسید : اگه ترکش کنه، گریه می کنه؟
و بار دیگه تکرار کرد: نه
دختر خیلی ناراحت شد ،‌وقتی دختر خواست دیگه بره در حالی که اشک داشت از شهره اش جاری میشد، پسر دستای دختر رو گرفت و گفت: تو قشنگ نیستی، بلکه زیبایی. من نمیخوام تا ابد با تو باشم،‌من نیاز دارم که تا ابد با تو باشم ،‌ و اگه تو بری من گریه نمیکنم..... من
میمیرم.

این متن از دوست خوبم roze_zard_1364 بود