کریستوفرکالکین

 

۲۶ آگوست سال ۱۹۸۰ کریستوفر کالکین در هر دقیقه راهروی بیمارستان را پنج بار وجب می کرد. قرار بود سومین بچه اش به دنیا بیاید و او حسابی ذوق کرده بود. نام این بچه از مدتها قبل مشخص شده بودقرار بود اسم او را مکالی بگذارند.
کریستوفر در اصل معلوم نبود چه کاره است. او در تئاتر و سینما هر کاری برای موفقیت می کرد. از مسوول تدارکات تئاتر تا پیدا کردن سیاهی لشکر برای فیلم های سینمایی.
مکالین کالین همه زندگی اش را مدیون یک شانس بزرگ و یا به عقیده خیلی ها یک بدبختی بزرگ است. سال ۱۹۹۰ کریس کلمبوس دنبال یک بازیگر نقش اول می گشت. نزدیک به ۲۰۰ نفر در تست بازیگری او شرکت کرده بودند ولی هیچ کدام چنگی به دل او نمی زدند . بالاخره یک روز بازیگر عزیزش را پیدا کرد. او دنبال همین بود. پسر بچه ای که شیطنت از سر و رویش بریزد. عکس های مکالی گروه سازنده را متقاعد کرد که او همان بچه ای است که می تواند از دیوار راست بالا بدود و نقش اول این فیلم را بازی بکند. همین مسئله باعث شد که در ۱۰ سالگی مکالی بازی در نقش اول را تجربه کند. واقعا این بجه شر بود . هر کاری از این بچه در حین فیلم برداری بر می آمد.

macaulay culkin

تنها در خانه ۱ در سال ۹۰ ساخته شد و با اکرانش تمام سینما های امریکا از هجوم تماشاگر منفجر شد. مردم برای دیدن کویین مک آلیستر و کارهایش از سر و کول هم بالا می رفتند. این فیلم تنها در آمریکا بیشتر از ۱۸۵ میلیون دلار فروخت و حسابی مکالی کالین را که دیگر همه او را به اسم کوین می شناختند مشهور کرد. پدر او هم وقتی این اوضاع و احوال را دید سریعا یک سند محضری تنظیم کرد و به عنوان مدیر برنامه های پسرش در تمامی مصاحبه ها حاضر می شد. بچه ده ساله خانواده دیگر برای خودش یک پا آدم بزرگ شده بود. مثل همه بازیگران هالیوود گران ترین لباسها را می خرید عینک آفتابی می زد و هر روز جلوی نور فلاش دوربینها ژست می گرفت. اوباید در ۱۰ سالگی مثل بزرگترها رفتار می کرد. از بازی کردن با دوستانش محروم بود. ۲ سال بعد تنها در خانه ۲ هم ساخته شدو فروش خوبی کرد.
فروش موفق تنها در خانه ۲ باعث شد که پدر و مادر کریستوفر حسابی قیمت بازیهای او را بالا بکشند او بعد از  این فیلم تا سال ۹۴ در عرض دو سال در ۴ پروژه سینمایی دیگر هم بازی کرد. او فقط برای بازی در فیلم پسر خوب در سن ۱۳ سالگی دستمزدی بیش از ۵ میلیون دلار دریافت کرد تا به عنوان گران ترین بازیگر خردسال سینما شناخته شود. او مسیر بازیگران بزرگ را در عرض چند سال و در حالی که هنوز نوجوان بود طی کرده بود. رسیدن این پول قلمبه در آن سن باعث شده بود که پدر و مادر مک را حسابی به جان هم بیندازد.
راستش را بخواهید باید به یک واقعیت اعتراف کرد. شاید هم باورتان نشود. راستش پدر و مادر این کوچولو در اصل پدر و مادرش نبودند یعنی پدر و مادرش بودند ولی  فقط با هم ازدواج نکرده بودند!!! آنها ۷ تا بچه داشتند ولی خوب زن و شوهر نبودند و فقط با هم زندگی می کردند.
با اینکه کالین کلی پول داشت ولی هنوز بچه بود. البته این چیزی نبود که خودش درست و حسابی بدانداو فکر می کرد چون با بازیگرهای و کارگردانهای بزرگ رفت و آمد دارد برای خودش کسی شده است. او در سال ۱۹۹۸ در یک چشم به هم زدن عاشق شد و تصمیم گرفت ازدواج کند. او آن موقع به روزنامه ها گفته بودکه عشق واقعی را پیدا کرده است و نمی خواهد به این آسانی ها هم او را از دست بدهد. اسم او راشل ماینر بود که بود که او هم ۱۷ سال داشت و مثل مکالی بزیگر بود. اما خودتان می توانید حدس بزنید چه اتفاقی افتاد. آنها ۲۰ ماه بعد از هم جدا شدند.

سال پیش پلیس اکلاهاما اتومبیل او را به خاطر سرعت زیاد متوفق کرد. پلیسها در ماشین او ۱۷ گرم ماری جوانا فرد اعلا پیدا کردند. درست است او سالها بود که مواد مخدر مصرف می کرد.


خیلی ها مکالی را از دوستان صمیمی مایکل جکسون می دانند . او از موقع اکران فیلم تنها در خانه مورد توجه مایکل قرار گرفت. این دوستی حسابی برای او دردسر ساز شده است.یکی از خدمتکاران سابق نورلند شهادت داده که مایکل جکسون را در حال سوء استفاده از مکالی در سال ۹۰ دیده است. هر چند که مکالی بعد از حضور در دادگاه این قضیه را رد کرد و....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ http://industrialists.blogsky.com

جالب بود ...

علی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ق.ظ

مک همواره حامی و یاور سلطان عشق هستی مایکل جکسون کبیر بوده است .

علی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ب.ظ

خلی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد