میلتون



اینک که برای ما هر امیدی به نومیدی مبدل گشته است،
خداوندگار را نگر که بجای ما فرشتگان مطرود و دربدر شده دل به مسرتی تازه خوش کرده و به آفریدن آدمی پرداخته و بخاطر وی جهانی تازه آفریده است!
پس ای امید بدرود باش و ای ترس تو نیز مرا ترک کن و ای پشیمانی از من دوری گزین!
در من که سرچشمه خوبی خشکیده است تو ای بدی و پلیدی بجای خوبی و خیر جایگزین باش.
زیرا چون تو با منی قلمرو آفرینش را با یزدان دو بخش خواهم کرد. و من بر نیمی از آن فرمانروایی خواهم داشت.
شاید از آن نیم که خاص پروردگار است بخشی نیز بهره من گردد.
چنانکه خواهد شد و دیری نمی پاید که این جهان نو،‌و این آدمیان بر تسلط من آگاهی خواهند یافت.

                                                          منظومه چهارم گفتگوی شیطان
                                                                    بهشت گمشده

رومن رولان


بگذارید من شیر باشم !!!
نعره ام مثل آواز کبوتری که به جوجه هایش دانه می دهد نرم خواهد بود!
طوری خواهم غرید که مردم گمان کنند بلبل می خواند!

معرفی یه چیز توپ


سلام به همه!
یه جایی پیدا کردم ( البته خودم از یکی از دوستام آدرسش رو گرفتم) توپ توپ.
یه گیگ فضا برای ایمیل!!!
۱۵۰ مگ فضا برای وبلاگ!!!
۲۰۰ مگ فضا برای آپلود عکس و آهنگ و ...!!!!!
همه اش هم مجانی !!!!!!!!!
زود برید ثبت نام کنید (اینجا). ممکنه که پولی بشه هان!

اگه مشکلی بود خبرم کنید
فعلا

به من تسلیت بگید!

سلام
دیروز تشییع جنازه یکی از دوستان خوبم بود!
دنیا چقدر بی وفاست . لعنت به این دنیا بیاد.
رفیقم مهندسی معدن می خوند . یه پسر گل و درست و حسابی . با اخلاق و با ادب و هر چی بگم کم گفتم.
خدابیامرزدش. نمی دونم چی بگم!!! فقط دوست داشتم قبل از اون حادثه دوباره می دیدمش و باهاش یه کم درد دل می کردم.

یک چند به شاگردی استاد شدیم
یه چند به شاگردی خود شاد شدیم
پایان سخن شنو که بر ما چه گذشت!
از خاک بر آمدیم و بر خاک شدیم

یا علی مدد!!!

اینو همینطوری نوشتم!!!

همه می دانیم که در روز خورشید طلوع می کند
همه می دانیم که در شب ماه آسمان را زیبا می کند
اما
هیچ کدام نمی دانیم
که دوستی خالص و پاک چیست