تبریک سال نو!!!۱۳۸۴

سلام
ببخشید . من عادت کردم که دیر به دیر می آم اینجا. بای ببخشید .
از دوستانی که اظهار لطف کردند تشکر می کنم.
از آقا
پیمان گل / از عسل بانو / ناناز / و یک آقا یا خانمی که بنده نوازی کردند / از دوست بسیار خوبم که مرا در ساخت این بلاگ راهنمایی کرده اند رفوزه / آقا سعید / دوست و داداش خوبم آقا سهیل که همیشه به یاد ما هستند اما من یه مدیه که یکمی بی معرفت شدم. یعنی وقتی نمی کنم زیاد بیام اینجا / از هم استانی خوبم پونه که ایشان هم خانم به قول خودشان رک و روراستی هستند . انصافا هم همینطوره / و دوست جدیم یوکابد که ایشان هم در ابتدای امر نقش استاد را نسبت به بنده داشته اند: یوکابد نام مادر حضرت موسی ع است.
و عزیزان دیگری که آمده اند و رفته اند اما پیغام نگذاشته اند.
خوب بنده هم به عنوان سپاس اولین تبریک سال نو رو اول به این عزیزان و سپس به کلیه ایرانین عزیز در داخل و خارج کشور عرض می کنم.
امید که سالی توام با خوشی و پیروزی داشته باشید.
این تصویر رو همراه با تبریک سال نو به همه شما عزیزان تقدیم می کنم.





یک دو سه تیکه با حال:
خیلی وقت بود ندیده بودمش، وقتی بعد از مدتها دیدمش خیلی جا خوردم، بازم هول شدم، دست و پامو گم کردم
برق چشماش تنمو می لرزوند، وقتی می بینمش بی اختیار می لرزم، هول می شم می خوام داد بزنم نمیدونم فقط منم که طاقت نگاشو ندارم یا همه اینطورین؟ مدتی خیره به هم نگاه کردیم، هر کدوم منتظر حرکتی از دیگری بودیم ، اون موقع مثل یک قرن بود، برام ثانیه ها از حرکت ایستاده بودن، موتور مغزم با سرعت تمام کار می کرد اون موقع بی اختیار فریاد کشیدم.. سوسسسسک

سخنی ازامام جمعه شهر ارومیه - آقای حسنی- در خطبه های نماز جمعه:
عزیزان من, مربع زندگی سه ضلع دارد: تقوی و ایمان.

تعطیلات خوبی داشته باشید
یا علی مدد
خدا نگهدار