سلام عزیزان
احتمالا فردا می رم تهران برای ثبت نام دانشگاه. شاید یه چند روزی نباشم.
منتظرم که دوست خوبم رفوزه لوگویی رو که برام ساخته رو توی وبلاگم بگذاره،‌ چون من هر چقدر سعی کردم نتونستم.
خوب تا بعد خدانگهدار
راستی بچه ها سه تا میلاد داریم که من پیشاپیش اونها رو به شما تبریک می گم.
۲۹ شهریور ولادت حضرت امام حسین علیه السلام
۳۰ شهریور ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام
۳۱ شهریور ولادت امام زین العابدین علیه السلام
البته یه ولادت دیگه هم هست که یه ۵-۶ روز دیگه است. که الان بهتون می گم
۳ مهر ولادت ابوذر (خودم)

عید مبعث رو به تمامی مسلمانان جهان و خصوصا شیعیان ایران تبریک عرض می کنم.
عیدتان مبارک باد





جنگ
وقتی صلح بر قرار است مرد جنگ طلب به خودش حمله می کند (نیچه)

یعنی هیچ جنگی وجود ندارد همیشه یه جایی یه جنگی با یکی وجود داره و در ضمن نه برنده ای هست نه بازنده ای. فقط کسانی باقی می مانند که یکروز دیگر بجنگند!!!!

فروغ فرخ زاد

قهر

نگه دگر بسوی من چه می کنی؟
چو در بر رقیب من نشسته ای
به حیرتم که بعد از آن فریبها
تو هم پی فریب من نشسته ای

                                                      به چشم خویش دیدم آنشب ای خدا
                                                      که جام خود به جام دیگری زدی
                                                      چو فال حافظ آن میانه باز شد
                                                      تو فال خود به نام دیگری زدی

برو.......برو.......بسوی او، مرا چه غم؟
تو آفتابی.......او زمین......من آسمان
بر او بتاب زآنکه من نشسته ام
به ناز روی شانه ستارگان........

پاییز


باز هم یه فصل تمام شد و یه فصل دیگه اومد (این چه حرفی بود که من زدم؟؟)
خوب باید به پاییز هم سلام کرد.


The time to live is now

زمان زیستن هم اکنون است