سلام به همه دوستان خوبم
بابا من که دیگه فکر کردم همه چیز تمومه!!؟
این بلاگ اسکای حسابی قاطی کرده بود. همه هم می گفتند که موضوع این دفعه خیلی جدیه و قرار نیست دیگه بیاد بالا.
من هم که حوصله بلاگ ساختن دوباره رو نداشتم حسابی حالم گرفته شده بود.
راستی الان هم کلاسها شروع شده و استاد ها هم به طرز خیلی خیلی خفنی دارند درس می دهند. برای همین یه کمی دیر به دیر می آم.
ضمنا از دوستان خوبی که برام پیام تبریک گذاشته بودند تشکر می کنم. دستتون درد نکنه.
یه خبر خیلی توپ و درجه یک هم اینه که آقای مایکل جکسون یه آهنگ خونده به اسم:
 از خداوند تشکر کنید!!!!! اسم انگلیسی اش اینه: Give thanks to Allah Lyrics
حتما برید گوشش کنید. من که خیلی خیلی خوشم اومد .
هر کی خواست بره گوش کنه
اینجا رو کلیک کنه!
فعلا خدانگهدار
نظرات 6 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ق.ظ http://7day.blogsky.com

سلام
اول اینکه تولد مبارک دوم اینکه گفتی که استادا درس میدن خفن یادم افتاد که اول مهر امسال بعد از بیست سال درس خوندن نرفتم سر کلاس خوشبه حالت که میری دانشگاه هنوز خوش بگذره

پیمان یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:26 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
ممنونم که به من سر زدید و از بابت لینک هم تشکر میکنم.
نمی دونم چرا این بلاگ اسکای این قدر قاطی می کنه. البته خوشحالم که بالاخره یک نفر به این خرابی ها اشاره کرد. من که از هر کسی پرسیدم می گفت مشکلی ندارم. دیگه به این فکر افتاده بودم که اشکال از کامپیوتر من است. به هر حال امیدوارم دیگه این مشکلات پیش نیاید هر چند که هنوز هم اشکالات آن گویا به طور کامل رفع نشده است.
راستی تولد شما رو هم تبریک میگم هر چند یه ذره دیر شده. اما مبارکه.

علیرضا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام دوست خوبم از شنیدن این اهنگ خیلی لذت بردیم

من پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ http://sarv.blogsky.com

سلام تولدت مبارک باشه حتما گوش میدم خوشحال شدم اومدم اینجا

رفوزه جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ب.ظ http://partizanha.blogsky.com

موفق باشی ....

علی اصغر یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ق.ظ

نامه چارلی بسیار عبر ت امیز بود با تشکر:


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد