سلام دوستان
ببخشید که خیلی طولش دادم و نیومدم! (شرمنده)

اول بگذارید یه شعر براتون بنویسم!!!

- باز آمدم از چشمه خواب، کوزه تر در دستم.
- مرغانی می خواندند . نیلوفر وا می شد.
- کوزه تر بشکستم،
                           در بستم،
                                     و در ایوان به تماشای تو بنشستم.

خیلی دلم براتون تنگ شده بود.
چرا یه خبری از خودتون نمی دید؟؟؟

دوباره هم  شعر:
روزگاریست که سودازده روی تو ام                   خوابگه نیست مگر خاک سر کوی تو ام
بدو چشم تو که شوریده تر از بخت منست        که بروی تو من آشفته تر از موی تو ام

امروز بعد از ظهر رفتم فیلم خوابگاه دختران.
فیلم خوبی بود. یعنی مثل باقی دیگه فیلمهای ایرانی نبود. یه جورایی یه کار جدیدی بود. اگه وقت کردید حتما ببینیدش.

دوباره هم یه تیکه عاشقانه:
-چگونه این وصل را باور کنم؟
- به قدر هزاران قرن منتظر ماندم
- اینک که بعد از تمامی شبهای انتظار چشم به تو دوخته ام بدان که من،
                  - تنها به تمنای یک نگاه آمده ام.

امروز صبح امتحان داشتم. خیلی خیلی خفن بود. جای شما خالی بود. ( که یه جورایی تقلب بهم بدید!!!!) باید منتظر جوابش باشم. نمی دونم چی میشه.

من دقیقا نمی دونم بعد از اینهمه مدت چی باید بگم. اما یه سری شعر خفنو می خوام براتون اینجا بنویسم:

جز خم ابروی دلبر ، هیچ محرابی ندارم            جز غم هجران رویش من تب و تابی ندارم
گفتم اندر خواب بینم چهره چون آفتابش        حسرت این خواب در دل ماند، چون خوابی ندارم

جواب شعر فوق:
گر به مسجد بروم، ابروی تو محراب منست         ور به آتشکده زلف تو چلیپا دارم

شبی خیال تو گفتم ببینم اندر خواب             ولی ز فکر تو خواب آیدم؟ خیالست این

یا علی مدد !
یعنی شعرهام ته کشیدند.
تا یه وقت آزاد دیگه خدا نگهدار
نظرات 2 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:47 ق.ظ http://miiadgah.blogsky.com

سلام
امیدوارم جواب امتحانت خوب باشه.
شهر های جالبی بود.
خوش باشی.
راستی اول هم شدم نه؟

آرش پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:39 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com


تلخ ترین لحظه عمر
آن زمانیست که
این آتش عشق رو به سردی بنهد
و دماوند هزاران امید
به یکی تپه ویرانه مبدل گردد

----------------------------------------------------۰
ابوذر جان ...خیلی دوست دارم به جون خودت.....
در به درتم.....خاک پاتم....غلومتم........صدوبیستتم.......
خلاصه که پاتو بردار تا اون روی ماهتو ببینم.......
آرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد