دختری از پسری پرسید: آیا اونو قشنگ می دونه؟؟
پسر جواب داد: نه
پرسید : آیا دلش میخواد تا ابد باهاش بمونه؟
گفت: نه
سپس پرسید : اگه ترکش کنه، گریه می کنه؟
و بار دیگه تکرار کرد: نه
دختر خیلی ناراحت شد ،‌وقتی دختر خواست دیگه بره در حالی که اشک داشت از شهره اش جاری میشد، پسر دستای دختر رو گرفت و گفت: تو قشنگ نیستی، بلکه زیبایی. من نمیخوام تا ابد با تو باشم،‌من نیاز دارم که تا ابد با تو باشم ،‌ و اگه تو بری من گریه نمیکنم..... من
میمیرم.

این متن از دوست خوبم roze_zard_1364 بود
نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی متن زیبایی بود لذت بردم .قربانت

شکلات جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ب.ظ

بابا رمانتیک

مترسک شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:19 ب.ظ

گریم در اومد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد