فروغ فرخ زاد

قهر

نگه دگر بسوی من چه می کنی؟
چو در بر رقیب من نشسته ای
به حیرتم که بعد از آن فریبها
تو هم پی فریب من نشسته ای

                                                      به چشم خویش دیدم آنشب ای خدا
                                                      که جام خود به جام دیگری زدی
                                                      چو فال حافظ آن میانه باز شد
                                                      تو فال خود به نام دیگری زدی

برو.......برو.......بسوی او، مرا چه غم؟
تو آفتابی.......او زمین......من آسمان
بر او بتاب زآنکه من نشسته ام
به ناز روی شانه ستارگان........
نظرات 2 + ارسال نظر
رفوزه دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

سلام
یه لوگو برات ساختم
به ایمیلت فرستادم ... ببین چطوره؟

راستی لینک منو عوض کن ... از پشت نقاب رو میگم /
موفق باشی

مرجان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ق.ظ

ممنون که این صفحه رو با شعر فروغ مزین کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد